Pages

Subscribe Twitter

5. 1. 2013

Drdoly


Pár nápadů na pěkné drdoly. Jsou opravdu jednoduché a krásné třeba i na nošení do školy.
↓↓
Ponožkový drdol, dá se na něj koupit i speciální 'gumička', kterou by jste měli sehnat i v drogeriích nebo třeba v Clairie's


Nízký točený drdol, velmi jednoduchý, jen si uděláte culík u krku, provlíknete, potom vlasy namotáte na prst a pérkem poté připnete.


Mašle. Ta se mi strašně líbí, ale nikdy mi na ní nevydaly vlasy každopádně už je mám dlouhé tak to půjdu zkusit. 


Drdol s copem zapleteným od spoda. Ten jsem si zkoušela a musím říct že na mích vlasech to bylo o nervy. Takže nedoporučuji dívkám co mají husté vlasy. Jinak celkem šel, ale štvalo mě že jsem na to neviděla. Kdyby vám to nešlo tak si přizvěte na pomoc kamarádku nemo mamku.


Tento je také pěkný, takový něžný takže se hodí třeba na rande.


A na konec něco pro krátké vlasy.



Co vy? Jaký nejčastěji používáte? Já asi messy, kde jen zamotám vlasy a zagumičkuju je.
- xoxo. Mell

0 komentárov:

Zverejnenie komentára