Pages

Subscribe Twitter

27. 1. 2013

27/01/13 - Shopping


Hola! :3 Dnes jsme byli s mamkou nakupovat tak Vám sem hodím post toho všeho co jsem si koupila. Všude mají stále slevy, někde i totální výprodej tak proč toho nevyužít, že?



Nejdříve jsme šly do Deichmannu, kde mají 2+1 zdarma nebo 1+50% sleva.
Koupila jsem si tam červené kotníkové boty, které se asi nebudou zamlouvat všem taky bych si vybrala jiné, ale neměli mou velikost a takové jsem také scháněla. Ty stály 249 kč.


A potom jsem si koupila lodičky s otevřenou špičkou, které budu mít k šatům (ty si budu obědnávat z ebay.cz) a později do tanečních. Také za 249 kč.


Pak jsme zamířili vedle do Takka, kde jsem si koupila světle tyrkysové džíny. Za 299 kč. Takko také doporučuji navštívit mají tam velké slevy.


A ještě jsem si tam koupila černého kulicha, kterého jsem scháněla už strašně dlouho. Ten nevím za kolik byl, ale myslím že za 99 kč.


Předposledním obchodem do kterého jsme zamířily, byl New Yorker. Tam jsem si koupila třičko s nápisem YES! za 129 kč.


Dvoje naušnice po 29 kč.


Peněženku s Britskou vlajkou za 99 kč.


A nakonec jsme zašli do Gateu odkuď jsem si odnesla průhlednou košili za 98 kč, po které jsem toužila už strašně dlouho a dárek pro kamarádku, který sem nemohu dát.


A tímto končím. S dnešním nákupem jsem velice spokojená a všechny obchody tedy doporučuji navštívit protože tam mají velké slevy na to co se neprodalo :)

xoxo Mell

10 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

Great ԁеlivеry. Solіԁ аrgumеntѕ.
Keep uρ thе great spirіt.
My web page - cure vagina dryness

StarshipPhantom101 povedal(a)...

Muğla
Samsun
Eskişehir
Sakarya
Kars
381P

PlasmaSorcerer666 povedal(a)...

Mardin
istanbul
Çanakkale
Antep
Elazığ
1CM7

WarpSeeker777 povedal(a)...

görüntülüshow
ücretli show
RD2

NebulaSorcererXYOLG129 povedal(a)...

malatya evden eve nakliyat
artvin evden eve nakliyat
kocaeli evden eve nakliyat
ankara evden eve nakliyat
düzce evden eve nakliyat
716O2

LunarSorceress povedal(a)...

kayseri evden eve nakliyat
samsun evden eve nakliyat
muğla evden eve nakliyat
bursa evden eve nakliyat
bingöl evden eve nakliyat
0ZNJ

53B0DGerald73565 povedal(a)...

716A6
Muş Evden Eve Nakliyat
Sinop Lojistik
Bingöl Parça Eşya Taşıma
Zonguldak Evden Eve Nakliyat
Ankara Fayans Ustası
Adıyaman Şehir İçi Nakliyat
Ordu Şehir İçi Nakliyat
Etlik Fayans Ustası
Silivri Parke Ustası

CCD9DKian92B18 povedal(a)...

60057
Antep Parça Eşya Taşıma
Silivri Çatı Ustası
Referans Kimliği Nedir
Edirne Evden Eve Nakliyat
Ünye Mutfak Dolabı
Tekirdağ Parça Eşya Taşıma
Çerkezköy Yol Yardım
Çerkezköy Mutfak Dolabı
Zonguldak Şehir İçi Nakliyat

67110NehemiahA5481 povedal(a)...

57186
Kırşehir Şehirler Arası Nakliyat
Edirne Lojistik
Batıkent Parke Ustası
Mardin Evden Eve Nakliyat
Karaman Evden Eve Nakliyat
Kayseri Lojistik
Hakkari Evden Eve Nakliyat
Amasya Parça Eşya Taşıma
Erzincan Parça Eşya Taşıma

6D511KeithC3E4B povedal(a)...

F2E09
https://referanskodunedir.com.tr/

Zverejnenie komentára